Liberatórium

Gondolatok, morgolódások és miegymás klasszikus-, konzervatív- és horribile dictu neoliberális szemmel. Ha úgy érzed, hogy neked is lenne mit írnod, ne tartsd vissza!

Friss topikok

  • Lord_Valdez: @IdomitottFoka: Mint azt anno megmondták, a magyar értelmiség két út áll: az egyik az alkoholizmu... (2024.10.07. 21:41) Orbannak igaza van, de melyiknek?
  • Lord_Valdez: @Gungnir: Ez számomra sokkal hihetőbb, mint az, hogy ők valami agendát akartak volna tolni. A goo... (2024.10.01. 07:32) A Google ideológiája
  • Lord_Valdez: @Csaba222: Mondjuk a burjátok, pont az egyik legnagyobb kisebbségük, de ők sincsenek többen, mint... (2024.04.10. 20:20) Mi is a tét?
  • Lord_Valdez: @IdomitottFoka: lehet, hogy a nekünk alatt a Fideszt értette. (2024.03.27. 20:19) Tanfolyamot Janinak
  • Lord_Valdez: @gigabursch: Ez egy erősen vitatott kérdés. A két leggyakoribb indok az szokott lenni: 1. nem fen... (2023.08.11. 07:20) Elefánt a szobában

Címkék

abszurdisztán (1) adó (11) ajánló (17) alkotmány (13) alkotmánybíróság (2) állam (65) áltudomány (7) any rand (2) baloldal (19) bastiat (1) belpolitika (33) bevándorlás (5) bürokrácia (4) cigányság (5) co2 (3) család (5) demografia (4) demokrácia (6) diktatúra (13) diszkrimináció (4) dohányzás (1) drog (2) egészségügy (3) egyház (3) emberi természet (17) energia (4) erkölcs (20) etika (13) eu (7) félelem (1) felmelegedés (2) fidesz (34) filozófia (21) fizika (1) friedman (3) fülke (2) gazdaság (83) gender (3) globális (9) heinlein (1) hiány (1) honvédelem (3) imf (4) index (1) individualizmus (9) indulatposzt (5) infláció (4) intro (1) iszlám (1) Izrael (1) jobbik (7) jobboldal (2) jog (12) jogállam (25) kalkulációs probléma (2) kdnp (2) kedvezmények (17) keynesianizmus (12) klíma (4) kollektivizmus (9) kommunizmus (10) konteó (3) konteo (12) konzervatizmus (1) korrupció (14) középosztály (7) közlekedés (1) külpol (18) légkör (3) libertarianizmus (7) lmp (4) malév (1) marx (5) marxizmus (4) média (4) megmondás (59) meleg jogok (1) meritokrácia (2) mesterséges intelligencia (1) mezogazdasag (9) migráció (7) moma (1) morgás (27) MSZP (5) mta (2) multikulti (3) nemiség (3) neoliberalizmus (11) nyugdijrendszer (10) offshore (2) oktatásügy (11) önvédelem (6) Oroszország (1) Palesztina (2) paternalizmus (35) példabeszéd (4) pénz (3) piac (42) polgár (4) politikai korrektség (6) populizmus (26) pratchett (3) profit (1) program (1) propaganda (11) prostitúció (1) protekcionizmus (5) reform (19) rothbard (4) Soros (1) sport (1) szabadság (34) szabad fegyverviselés (3) szarkazmus (2) szdsz (6) szellem (1) szema (1) személyes (2) szociálisrendszer (9) szocializmus (18) szólásszabadság (12) szolgálati közlemény (5) társadalmi igazságosság (4) társadalom (41) tiltás (7) történelem (8) tudomány (7) tulajdon (3) tulajdonjog (3) Ukrajna (2) választás (12) vallás (5) vallásszabadság (1) válság (5) vasút (2) zsidók (3) Címkefelhő

Mi baja Rogán Antalnak?

2013.04.25. 09:42 | stoic79 | 150 komment

Címkék: filozófia etika erkölcs megmondás emberi természet

Rogán Antal egy picit kényelmetlenül érzi magát, mert valaki forintosított pár dolgot a háza táján. Másra nem tudok gondolni, ugyanis függetlenül attól, hogy igaz-e az utazással kapcsolatos információ vagy sem, perelni talán nem kéne.

Na de miért ilyen ideges Rogán Antal? Amikor a hírt elolvastam, akkor rögtön eszembe jutott Francisco d. Anconia pénzzel kapcsolatos beszéde Ayn Rand Atlas Shrugged című művében. A teljes részlet itt, az ide vonatkozó rész pedig alább:

"Did you get your money by fraud? By pandering to men's vices or men's stupidity? By catering to fools, in the hope of getting more than your ability deserves? By lowering your standards? By doing work you despise for purchasers you scorn? If so, then your money will not give you a moment's or a penny's worth of joy. Then all the things you buy will become, not a tribute to you, but a reproach; not an achievement, but a reminder of shame."

FRISSÍTÉS (2013.04.26)

A kapitalizmus blogon megjelent egy írás, ami szerintem ide passzol: http://kapitalizmus.hvg.hu/2013/04/26/igazsagtalansag-a-nagy-kozos-elmeny/ Az ide vonatkozó rész pedig: 

"Persze jogosan fáj, ha jövedelemkülönbség mögött nem valós teljesítmény van, ha az egyik tudás nélkül kap ötöst, vagy kap kettest egy másik, akire csak a tanár pikkel. Nagy baj, hogy az igazságtalanul keletkezett különbségek feletti felháborodás összemosódik a zsigeri irigységgel, aminek az is célpontja, aki szorgalmának és tehetségének köszönheti a jólétét."

A bejegyzés trackback címe:

https://liberatorium.blog.hu/api/trackback/id/tr475245960

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

avanivi 2013.04.26. 08:05:22

Emlékeztek a Vizsla c. kiadványra, ahol Gyurcsányra és Kókára fotoshop-oltak öltöny, órát, cipőt ? A Tonyó is benne volt, ő kezelte a faxoz. No ezért kellene most csöndben maradnia és nem perrel fenyegetőzni és Bajnaizni.
Egyépként csúnya ez a táska , és sztem női :)

Fejesrob 2013.04.26. 09:16:37

Szekeres elvtárs 400.000 Ft-os kempingszékeihez jól áll Rogán Tóni több millás órája.

fermion 2013.04.26. 09:33:29

Látom itt a többség normális így megmerem kérni ,hogy pillantsatok bele ebbe a cikkbe ,mert ez a cikk mutatja meg az igazi különbséget és azt ,hogy ki mennyit és mit is érdemel az érdemeiért.Senki nem sajnál semmit egy tisztességes ,tehetséges embertől!sőt büszkék vagyunk rájuk ,hogy a sajáterejükből érték el azt amit !
A cikk elolvasása után tegyétek fel a kérdést ,hogy azok akik a parlamentben ülnek mifélék és mit is érdemelnének magyarságukért,emberségükért.
ez a cikk:
www.penzcentrum.hu/karrier/elkepeszto_ennyi_jut_az_allamtol_a_sulyos_fogyatekossaggal_eloknek.1036236.html?utm_source=index_main&utm_medium=portfolio_box&utm_campaign=portfoliobox

Before · http://azbeszt.blog.hu 2013.04.26. 09:33:42

@avocado_: szerinted miből vette? Most őszintén... Van neki munkája, mellékest nem nagyon vállalhat, egyszerre képviselő és polgármester, de még ha bele is férne az idejébe, akkor is necces lenne ilyen pozíció mellett magánvállalkozásokat futtatni. A fizetése pontosan ismert, abból pedig nem lehet ilyen életszinvonalon élni.
Utálom én is a más zsebében való turkálást, de amikor nyilvánvalóan a rábízott pénz megcsapolása (értsd: lopás) a kiinduló tevékenység, akkor nehogy már ő legyen a szegény áldozat.

Lencsés István 2013.04.26. 09:55:29

Csak annyi baja hogy azzal foglalkoznak ( olyanok akiknek semmi köze hozzá ) ami nem lényeges .

fermion 2013.04.26. 10:03:55

Én emlékszem ,hogy a fidesz választási igéretei között volt ,hogy rogánnak vegyünk egy órát ,mert mindig mindenhonnan elkésik!
Rogán ne fenyegetőzzön hanem köszönje meg az adófizetőknek a szép új óráját!Várom a magyar nemzetben a köszönő hírdetését!!!!!!!!!

Tücsök1 2013.04.26. 10:10:06

@Lencsés István: Semmi közünk hozzá?Tekintve,hogy ő a nép által választott képviselő,akit az adózók tartanak el,hogyne lenne közünk hozzá.Miért is nem lényeges,hogy ismerve a legális jövedelmét,mégis hogyan tud ennyit luxuscikkekre fordítani?Lehet,hogy csak a receptet szeretnénk megkapni,hogy nekünk is sikerüljön 47000 ft-ból ez a bravúr.Az lenne az igazi népboldogító cselekedet,ha velünk is megosztaná.Utálom az ilyen hivatkozást,de amikor Kókát és Gyurcsányt csesztettétek, az szerintetek ok volt.Hát akkor most szívjon a ti kedvencetek is.Bár nem az én izlésem szerint való,de mivel a fidesz soha nem ismerte a tisztességes játék szabályait,akkor most jöjjön a bibliai szemet szemért.Ez talán a csimbók(függelék)kdnp-nek is tetszhet.

ezanicknevem 2013.04.26. 10:26:49

@burakefendi: @avocado_:

@avocado_: "Szánalmas, kicsinyes, hogy órákon és táskákon megy a műfelháborodás."
@hot-spot: "Nem kell felnézni rá, de kulákot kiáltani valakire az órája miatt semmi több mint komcsi hagyaték ebben az országban."

Nem óráról van szó.

Fokozatok (az emberek csak példák, hasonlatok, ne konkrétan rájuk gondoljunk):

- Tegyük fel, hogy egy Szentgyörgyi Alberthez vagy Rubikhoz hasonló figura gazdag lesz. Nagy dolgot tett le az asztalra, ami mindenkinek hasznára válik. - Zavarna valakit, ha gazdag? Nem. Senkit.

- Tegyük fel, hogy olyasvalaki, mint Zámbó Jimmy vagy Bunyós Pityu lesz gazdag. Kit zavar? Hiszen kiszolgálják azoknak az igényeit, akiknél a léc nem túl magas, azok pedig fizetnek nekik. Végső soron jogos a gazdagságuk, max. nem mindenkinek rokonszenves az ízlésbeli környezetszennyezés.

- Tegyük fel, hogy Rogán vagy Lázár vagy Orbán gazdag. Ők is olyanokat elégítenek ki, akiknek a léce alacsony. Csak az a baj, hogy őket - az adójából - mindenki fizeti, az is, aki nem tart igényt a kétes minőségű szolgáltatásukra. Ők ebből meggazdagodnak.

Na itt van a baj.

Lencsés István 2013.04.26. 10:34:20

@Tücsök1: Neked pláne nincs közöd hozzá , hisz csak egy névtelen senki vagy .... Arra fordítja a pénzét amire akarja , közöd hozzá nuku . Kóka meg Gyurcsány hogy jön ide ? :O Ők ellopták az országot , ROGÁN nem . Nekem nincs kedvencem . A FIDESZ nagy kezdőbetű . A FIDESZ MAGYARORSZÁG - on a legtisztessségesebb párt .

EzVan:) 2013.04.26. 10:54:56

@Lencsés István: Pista, Pista, te olyan hülye vagy, hogy ha bemész a tyúkólba, ott is előre kell köszönnöd.

vlgymir 2013.04.26. 10:56:15

@hot-spot: Nem tudom. Viszont azt tudom, hogy nem mindenki sikeres, aki gazdag, vagy azért gazdag, mert sikeres. Persze van ilyen is, de nem törvényszerű. Az sem biztos, hogyha valaki szegény, akkor sikertelen. Nem ilyen egyszerű az összefüggés. A kérdéseimmel csak erre akartam rávilágítani.

Mad Mind 2013.04.26. 11:03:10

@Lencsés István:
Lemaradt a smily. Amúgy Rogán kerülete volt a legeladósodottabb Budapesten. Légy rá büszke. A fidesz tisztességéről meg csak annyit, hogy párt, eleve nem lehet tisztességes.

Lencsés István 2013.04.26. 11:08:42

@Mad Mind: Smileynek írják . :) ;) Nem vagyok budapesti . A FIDESZ nagy kezdőbetű . Ők az egyteln tisztességes párt tanulj már meg olvasni ....

@EzVan:): 1 . Nem vagyok " Pista .... " . Tanulj meg olvasni . 2 . Az a hülye aki mondja .

Tücsök1 2013.04.26. 11:16:39

@Lencsés István: Mi van,begurultál?Az elevenedre tapintottam?Névtelen senkikkel a te környezeted van tele,ahol egy lencsésistván a billentyűzet mögött valakinek gondolja magát.A fent nevezett két ember meg úgy jön ide,hogy rogántóni nyomta afaxon a startgombot,amikor az ő vagyonukat tették közszemlére.Aranyhal,nem volt az olyan régen!Már bocs ,de nekem afidesz és te is öramiért a neten garázdálkodtálökre apróbetű maradsz.Egyszer még örülni fogsz annak is,ha nem emlékszik mindenki a nevedre és nem kell lapítva,a fal mellett sunnyognod,

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2013.04.26. 11:20:33

@avocado_: Nem érted a lényeget. Nem az a gond, hogy gazdag egy képviselő, hanem az, amikor van egy kis ellentét a legális jövedelme és a vagyona között.

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2013.04.26. 11:22:28

@Lencsés István: Pityuka, milyen nyelven van az "egyteln"? Annyira hatalmába kerített az idézet és hármaspont-mániád, hogy már írni se tudsz? :)

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2013.04.26. 11:24:54

@fermion: A választásokról jut eszembe, véletlenül nem pont Rogán titkárságáról ment ki az a civilnek álcázott újság 2006-ban, amiben lerántották a leplet a szocik milliós karóráiról?

EzVan:) 2013.04.26. 11:37:25

@Lencsés István: ez igaz, mert rendes nevet csak rendes embereknek szoktak adni. Nem bírod a kritikát, látszólag. Nem volt semmilyen szűrés a pártközpontban, elég volt, ha valaki félnótás, már mehet is a kommentbrigádba?

Miért nem gátak épültek stadionok helyett? 2013.04.26. 11:45:02

Rogán Antal jogász spanja szépen kapott egy kerületi boltért és egy pincéért tőlünk. Telik flancolni.

Egy mai, újabb fideszes szarháziság:

A Fidesz győzelmi jelentése bármelyik Maksa-híradóban vezető hír lehetne.

Mindig is tudtuk, hogy a Fidesznek remek a humorérzéke, és három éve már mást sem csinálnak, csak röhögnek. De a legutóbbi viccük annyira zseniális, hogy vezető hír lehetne bármelyik Maksa-híradóban.

Közleményük szerint a zalai Iborfalva valamennyi lakosa aláírta a rezsicsökkentést támogató íveket. A faluban 13 ember él, de azért ne becsüljük le a dolog jelentőségét. Nem is ez az érdekes, hanem a győzelmi jelentés zárómondata:

Az iborfalvaiak ugyan fával fűtenek, de tudják, hogy a gáz árának csökkentése, ha az ő kis zsákfalujukban nem is, de az ország jó részében nagyon számít a családoknak.

További érdekessége a Fidesz közleményének, hogy Iborfalva nevű magyar település nem létezik. Az ország jelenlegi legkisebb községe tényleg Zala megyében található, ám a neve nem Iborfalva, hanem Iborfia. Már legalább 800 éve. De ez valószínűleg pont annyira számít a Fidesznek, mint az iborfiai lakosoknak a gázárcsökkentés.

Hazug , aljas , sunyi banda takarodj!

kentauri 2013.04.26. 11:52:20

@Lencsés István: István megint kifogyott az érvekből, és a bevállalt nevével érvel......Ember te nagyon szánalmas vagy! Hogy a te mércéd szerint is fain legyek: Kovács Péternek hívnak. Bár nem értem most mivel lettem különb. Vagy várj....! Tényleg állati jó érzés....most olyan.....olyan.....nem is tudom.....Jézusom, hogy én milyen egy igaz ember lettem. Köszönöm Isti, érzem, hogy mindenki felnéz rám...Érzem, hogy megvilágosodtam, sőt tudom. Követlek Lencsés István....várom a következő útmutatást .

DezInf 2013.04.26. 11:52:39

@Lencsés István:

Mivan pityuka,megint kiszöktél a szobádból?
Apád megmondta,elveri a feneked ha mégeccer az internet közelébe merészkecc. Te persze nem fogacc szót,kis értelmi fogyatékos :))
Tudom,tényeid is vannak,meg sárga cédulád is :)))
pityuka,mars vissza a szobádba és pisszenni se merj!!!!!

...kis hőbörgő f@ckalap....és még nem is anonim g@cc...

Virág et. 2013.04.26. 12:26:33

Rogánt az ízléséért kéne megbüntetni. Férfi létére egy ilyen csilivili borzalom LV táskát hord. Az LV brand - akárhogy is próbálkozik - női brand marad. Aki pedig 3-5 millióért vesz órát és egy Hublot-ot választ, arra kéne csinálni egy külön Btk. tényállást. Ha már kommersz luxus, akkor vett volna Rolexet, de szerintem Patek Philippe is kijött volna belőle. Egy olcsóbb darab biztosan.

belekotty 2013.04.26. 12:33:07

@Lencsés István: Na, te hülye pék! Minek dumálsz? Még a neved is hamis!

avocado_ 2013.04.26. 12:36:34

@Távmunka blog:
De pont erről beszélek hogy itt nincs :D Hivatalosan is milliókat keres, befolyásos haverjai vannak, kaphatta ajándékba feleségétől vagy akárkitől. Ez nem olyan mint a fideszes akinek egy év alatt lett meg a 40 milka a házára. Ez csak egy óra meg egy táska amik felső hangon sem kerülnek annyiba hogy ne tudja összespórolni rá.
Lehet vannak Rogánnak ügyletei, de azon hőbörögni hogy miért van ilyen táskája enyhén szólva nevetséges.
Utána lehet nézni hogy milyen korrupció gyanús ügyei lehetnek de az hogy túl drága órában jár ne legyen már téma...

Tücsök1 2013.04.26. 12:38:01

@Fidesz banda simlizte el a trafik bizniszt is!: Én nagy élvezettel nézem az egykori filmhíradókat,lenyűgöz az a hang,ami diadalmasan a fekete-fehér képek alá mondja a legújabb sikereket a munka frontján. Hát micsoda fejlődés ez emberek,most már színesben HD minőségben kapjuk mindezt.Hiába, ez már a XXI.század!Tovább, előre a lenini úton-bárhová is vezessen!

Negyvenértelmiségi (törölt) 2013.04.26. 12:41:54

Rogán egy gennyes zsidó, munkásőrökkel vonulgat, kipában fotózkodva jár egyik zsinagógáról a másikra, egy tisztességes tette nem volt még, amióta a politikában van.

Gondolom, a zsinagógában szokott tárgyalni a magafajtákkal üzletről: Portikkal, Tasnádival, Zoltaival stb.

Tücsök1 2013.04.26. 12:46:18

@avocado_: Hogy-hogy ez nem olyan? Van ilyen meg olyan?Nem,ebben a brancsban csak egyféle lehet! A 40 milkás házért talán fejbe csapták azt a kis gnómot? Nem hallottam róla.Pedig legalább azért megérdemelte volna,mert az egész bagázs renoméját rontja.De fideszéknél még erre is magasról tesznek,már a látszat sem számít,jöhet utánnuk a vízözön.

avocado_ 2013.04.26. 12:46:50

@Negyvenértelmiségi:
Aszittem te nem tartod magad nácinak, akkor most mégis? :)

Tücsök1 2013.04.26. 12:50:17

@Negyvenértelmiségi: Na, megjött az elmeroggyant zsidózó is!Neked meg mi fáj,hogy mindenről zsidók jutnak eszedbe?Hiába, még ebben az évszázadban sem gyógyítható minden kórság és fixáció.

Virág et. 2013.04.26. 12:53:13

@avocado_: Rogán nem keres milliókat. A vagyonnyilatkozata szerint minden tevékenységéből össezsen 1.6-1.8 millió a jövedelme, ami még kettő sincs, nemhogy milliók. Persze ebből is lehetne 3-5 milliós órát venni, csak nehezen hihető, hogy valaki 3-4 hónap teljes fizetését félreteszi egy órára. De ez még elképzelhető ...

... lenne, ha nem lenne 50 millió banki tartozása (havi részletet fizetni kell) meg az Audijára nem kéne fizetni a havi lízingdíjat. Meg a családot eltartani, mellesleg.

Negyvenértelmiségi (törölt) 2013.04.26. 12:53:23

@avocado_:

Nem vagyok náci, csak rühellem a Rogán-Steiner-féléket, a Portikokat, a Tasnádikat, a Laudereket, a Suchmanokat, a Zoltaikat, a Bölcskeiket, a Németh Sándorokat, a Bolgárokat, az Avarokat, a Mészárosokat, a Verebeseket, a bolsevista terroristákat, meg akik nekik tercelnek reggel, éjjel meg este.

Negyvenértelmiségi (törölt) 2013.04.26. 12:54:02

@Tücsök1:

Rogánról mi a fasz jusson eszembe, ha egyszer folyvást kipában fotózkodik válogatott zsidóbűnözőkkel?

kentauri 2013.04.26. 12:54:30

@Negyvenértelmiségi: Na ez a legszebb amikor a divatnáci lezsidózza az érdeknácit.
Valamiért a bőrtangás, rúdtáncos jobbikos barom jutott erről eszembe.....

Negyvenértelmiségi (törölt) 2013.04.26. 13:03:55

@kentauri:

Mint írtam, nem vagyok náci, nem vagyok semmiféle szocialista, nemzeti liberális demokrata kapitalista vagyok.

Negyvenértelmiségi (törölt) 2013.04.26. 13:15:27

@kentauri:

Egyébként a Rogán lenne az érdeknáci? :)

kuruc.info/r/26/26586/

Szánalmas.

Rogán is, meg te is. Meg azok is, akik azt hiszik, hogy a zsidók nem pofátlanodnak el még inkább, ha a meleg szarig belenyalnak a seggükbe.

Negyvenértelmiségi (törölt) 2013.04.26. 13:20:46

@belekotty:

Nagyjából mint ami mindenki másnak, a zsidók 99%-át és pár ködevőt leszámítva Kálvintól Hitlerig, Adenauertől Bobby Fischerig.

Negyvenértelmiségi (törölt) 2013.04.26. 13:22:27

Vérszomjas, törzsi jellegű, bosszúra éhes, gyökértelen, deviáns, bűnöző hajlamú világnézet követői, ami mélyebben beléjük ivódott az évezredek során, mint a putris cigány ruhájába a kosz.

Tücsök1 2013.04.26. 13:25:20

@Negyvenértelmiségi: Vigyázz,ez a rengeteg frusztráció és agresszió rendkívül ártalmas az egészségre! szerintem te egy boldogtalan,meg nem értett ember vagy, aki nem talál hangot a körülötte lévő világgal .Rossz lehet ennyi felgyülemlett indulattal élni.Nemzeti liberális nem zsidózik,Önmeghatározásodban valami sántít.

Negyvenértelmiségi (törölt) 2013.04.26. 13:26:43

@Tücsök1:

Sosem voltam agresszív, éppenhogy az agresszió elutasítása az egyik oka a zsidóellenességemnek. Ne akarj rám olvasni olyanokat, amik nem igazak. Biboldó vagy?

Negyvenértelmiségi (törölt) 2013.04.26. 13:35:55

Rogán Antalnak az a baja, hogy zsidó.

Lencsés István 2013.04.26. 13:36:19

@Távmunka blog: Hibáztam . Egyetlent akartam írni . Visoznt ha hibázol , pontosan tedd , köszönöm szépen . :) A tény nem mánia . Az iróniád meg kurva gyenge .

@Tücsök1: Nem gurultam be . Te vagy a névtelen de ne zavarjon . Nem ez a nevem hogy " .... lencsésistván .... " tehát tanulj meg olvasni . Ilyen sincs hogy " .... rogántóni .... " tehát írni IS tanulj meg . Ha apróbetűvel írsz , magadat égeted . :D Én soha nem sunnyogok , veled ellntétben aki most is fosva anoniman kommentel , és vesszőt tesz a pont helyett a mondat végére . :D

@EzVan:): 1 . Mondatkezdés nagybetű . Én rendes ember vagyok és rendes a nevem is , míg te ember sem vagy és anonim is .

@DezInf: 1 . Nem vagyok " .... pityuka .... " , azaz tanulj meg olvasni . 2 . Édesapám már nehezen vernél el a fenekem , de ne zavarjon .... Tanulj meg írni IS mert ilyen nincs hogy : " .... mégeccer , merészkecc , fogacc .... " . Az értelmi fogyatékosságról a helyedben nem beszélnék . :D Az iróniád kurva gyenge . Miért nem mered kiírni hogy fasz és geci ? :D Fosol , azért vagy anonim . :D Te vagy az akinek fáj az igazásg , ezért foglalkozol velem , és nem reagálsz a tényre , mondjuk arra nem is tudsz , ezért hisztizel . :D

@kentauri: A tényhez nem kell érv . Nem nagyon érdekel mi a véleményed rólam . ( Pláne hogy hazugság . ) Nem vagy Kovács Péter mert anonim vagy hisz kentauri névvel kommentálsz . Nem vagyok " .... Isti .... " . Állati érzésed lehet , mert hogy ember nem vagy az bihztos . :D

@belekotty: 1 . Az a hülye aki mondja . 2 . Megtehetem hogy írjak . 3 . A nevem igaz , ellentétben a tiéddel . :D

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2013.04.26. 13:37:46

@avocado_: Kaphatta a feleségétől? Miért, ő milliomos huszonéves?

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2013.04.26. 13:39:25

@Lencsés István: Pityuka, mi lenne, ha a következő kommented előtt elvégeznél egy sulit? Mondjuk felnőttek iskolája, 5-8. osztály? :)

DezInf 2013.04.26. 13:50:01

@Negyvenértelmiségi:

Neked meg mi8 a bajod?
Változtass nicket,legyél nyócvanértelmisségi :)))

Akkor sem leszel értelmesebb, te tényleg nem vagy náci,csak egy szélsőjobbos kossuth téri oldalbahugyozós krassóféle. pont.

Az agresszív zsidóellenességed meg arra utal,hogy egy kikeresztelkedett vagy aki a saját fajtáját utálja a legjobban.

Előfordult ez már felétek....arra a jobbik oldalon ...

Lencsés István 2013.04.26. 13:52:07

@Távmunka blog: 1 . Nem vagyok " Pityuka .... " . 2 . Iskola a " .... suli .... " . A rövidítés szint alatti . 3 . Három szakmám van és diplomám , szóval ahelyedben kussolnék . :D

DezInf 2013.04.26. 13:55:58

@Lencsés István:

pityuka,pityuka!!! ne szívd fel a vizet mer kipukkancc mint a kicsi gödény,oszt még büdös is lészen,nem csak c@rc@g.
tanujj megg olvasni,mer még segggfejj leszel. vagyis nagyobb mint mostan,de ezt te úgysese érted. pont.
(mielőtt reglamálnál,neked nem jár nagybötű,még a mondatkezdésnél se,te anonim )

Tücsök1 2013.04.26. 14:03:52

@Negyvenértelmiségi: Tudod mit! Most már tényleg zsidó akarok lenni!Bár a szüleimet már nem tudom megkérdezni,de mert nagykorú vagyok,nyugodtan választhatom a zsidó identitást.Olvasd vissza, amiket írtál.Nem csk a karddal hadonászás lehet agresszív,hanem az egymásra halmozott sok durva szó is.Szerintem ez nálad egy meg nem határozott kisebbrendűségi érzést takar.Mitőlfélsz,amikor kiabálsz a sötétben?

Lencsés István 2013.04.26. 14:06:14

@DezInf: Sajnos továbbra sem tudsz sem írni , sem olvasni ezért ma és ezen a blogon utoljára reagálok rád . Nem vagyok " pityuka .... " . Egy EMBER nem lehet gödény . Fosol továbbra is azaz szánalmasabb vagy mint azt gondoltam . Az olvasást neked kellene gyakorolnod de ne zavarjon . :D Az értelemről sem beszélnék a helyedben . :D A mondatkedzés nagybetű az nem úgy megy hogy jár , de te ezt nem érted hisz az általánost sem járta ki .... Szavakat sem tudsz rendesen leírni , nem hogy mondatot .... Az anonim meg te vagy , mert nem DezInf van a személyidben .

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2013.04.26. 14:08:43

@Lencsés István: Pityuka, az általános iskolai bizonyítvány nem diploma. A három szakma nagyon jó, a kommentelés mellett a mániákusságodat is szakmának veszed? A harmadik szakma a wc-s néni?

kentauri 2013.04.26. 14:09:12

@Lencsés István: Istike! Ha gondolod valahol találkozhatunk, hogy megmutassam a személyimet.(bár gondolom annyira tökös nem vagy)

Ráadásul lehet, hogy ez a név már foglalt, bár ebben igazad van, meg se próbáltam...

Tehát aki nem a saját nevével, mondja ki a véleményét annak kuss?

Magyarán mondva csak neked lehet igazad...mindenki ostoba csak a te véleményed lehet elfogadható...

Hát Isti te tényleg egy belevaló igazi faszfej vagy!

DezInf 2013.04.26. 14:11:22

@Lencsés István:

pítyuuuuka,píííítyuuuka te nagyonhüllye!
mi az a három szakmád, megtippelem:
- távolbanézés
- fejkörzés
- nagyotmondás

diplomád meg narancshámozásból lehet.......ezé lettél fidesznyik:) kis nyikhaj....hejjjj

fajanka 2013.04.26. 14:12:42

@Lencsés István: István, ön rendkívül szórakoztató a saját nevével, három szakmájával és diplomájával és a fröcsögésével :)

Tücsök1 2013.04.26. 14:13:08

@Lencsés István: Megtisztelsz,hogy így sorba veszed a hozzád szólókat. Ezentúl sem vagyok hajlandó nagybetűt pazarolni kisstílű gengszterekre,hanem inkább kipontozom a nevüket.Jó,a tieddel kivételt teszek,oda majd nagy nullákat írok.Nem értem miért rugózol az anonimitáson?Tőlem akárki lehetsz,nem a becsületes Lencsések szerint ítéllek meg,hanem az ide és máshová kommentelt hülyeségeid szerint.Jóllaktál, vagy etesselek még?

kentauri 2013.04.26. 14:17:14

@Negyvenértelmiségi: Egy mocskos kirekesztő, másokat származása alapján beskatulyázó, igazi féreg vagy...és ez akkor is így van ha igazad van.
Ha nem értetted, hogy mire gondoltam érdeknáci alatt akkor segítek...ha észrevetted az összes fideszes politikus igyekszik óvatosan benyalni a magadfajta retardáltaknak,politika haszonszerzés(szavazat maximálás) céljából.

kentauri 2013.04.26. 14:24:33

@Tücsök1: Ugyanaz a baja a zsidókkal mint Hitlernek: megdugta a nőjét egy Dávid nevű illető, azután megtudta, hogy az héber eredetű. Azt meg, hogy mivel indokolja az utálatát utána olvasott, vagy Szaniszlót hallgatott.

nincs1itt 2013.04.26. 14:26:00

@avocado_: Azt mondod, "hivatalosan is milliókat keres", aha. Rendben, mert ezt megszavazták, maguknak, őnmaguk. Ilyen kérdésben szokott 100%-os egyetértés kialakulni a parlamentben. Valaki leírta már, hogy 1,8 millió körül kap pénzt. Ne felejtsd el, hogy az a pénz a Tiéd, az Övé, szóval az ADÓFIZETŐKÉ.
Ízléstelen, a Hublot egy fiatal márka a svájci luxus órák között, de ehhez mérten kommersz is. Ha már ilyesmire vágyik, akkor Patek Philip Moonphase Tourbillion, de az egy cseppet drágább. Azért még egy cikluson át kell csapágyasra lopnia magát. Emlékeztek, hogy Demszky horvátországi nyaralójából mekkora balhé lett? Na, szóval, a baj ott van, hogy egy ilyen közepes karórát, egy német lakatos, nagyjából egy év alatt megkeres. Míg egy átlagos magyar dolgozó? Kicsit eladósította a kerületet, ahogy Lázár nertársa is Hódmezővásárhelyt, érdekes módon ezzel egyenes arányban gazdagodtak... Nem látsz esetleg összefüggést?

nincs1itt 2013.04.26. 14:29:58

@Lencsés István: Pityúúúú, má' megen copni jársz ide?? Ejnye, Te kis perverz. Na de nem baj, mert láthatóvá teszed, hogy a fidesz-szavazó éppen csak meghaladja IQ-ban a szobahőmérsékletet.
A hullámvasúton még egyszer felfelé sikítasz, komolyan kitiltatlak az ápolókkal!

stoic79 · http://liberatorium.blog.hu 2013.04.26. 14:55:11

Uraim, ha lehetne egy picit kulturáltabban ...

Negyvenértelmiségi (törölt) 2013.04.26. 15:00:22

@kentauri:

Nekem aztán hiába nyalna be bárki is, megvetem a nyalakodókat. Ennyiben egyébként még a zsidókat is megértem, ti. hogy megvetik a seggüket szopó majmokat. A benyalásnál azért érdemes szétválasztani a zsidót, aki a fajtársait tolja mindenhol (többnyire magyarnak álcázva magát, mint Rogán) attól, aki magyarként vált fogadott vagy fogadatlan prókátorává a bosszú népének.

Negyvenértelmiségi (törölt) 2013.04.26. 15:02:51

@nincs_itt:

Én látok összefüggést. Rogán is, Lázár is a zsidók seggét szopja, és egyúttal mindkettő olyan dolgokat művel, amiket ha konkrétan leírnék jogerős ítélet hiányában vagy éppen azzal, ószövetségi bosszút esküdnének ellenem. Éppen elég megnézni mesterkedésük eredményeit, igazából felesleges is az objektív felelősségen túlmutatóan boncolgatni ténykedésüket.

Kövér László akinek ömlik a fos a szájából. 2013.04.26. 15:09:26

Hogy mi baja van rogánnak? elsősorban az, hogy baromi randa és mellette állati korrupt is! Persze miért lenne különb a többi fideszesnél?

Negyvenértelmiségi (törölt) 2013.04.26. 15:14:08

""Grandiózus tervekkel" készül a "nemzeti ügyek kormánya" a holokamu hetvenedik évfordulójára

Közös kormányülést tart a magyar és az izraeli kabinet, zsinagógákat újítanak fel, a kerettanterv részévé teszik, hogy minden középiskolás legalább egyszer ellátogasson a Páva utcai holokauszt-emlékközpontba, úgynevezett közép-európai siratófalat hoznak létre Olaszliszkán, szobrot kap Koszorús Ferenc ezredes, száz emléktáblát helyeznek el a hajdani „védett házak” falain Budapesten. És ez csupán néhány kiragadott példa."

- írja a tekintélyes Kuruc.info hírportál.

Nem lennék meglepve, ha a hollóemlékközpontba judeobolsevista módra kivezényelt iskolások közül sokan szülői igazolással maradnának távol a fokozódó agymosástól, és a fejük vezényszóra falba verése helyett inkább strandra mennének.

A "liberálisok" mit szólnak ehhez a tempóhoz?

Lencsés István 2013.04.26. 15:26:35

@Tücsök1: Ne pazarolj , de azzal csak magadat minősíted hogy nem tudsz írni . :D IGAZ MAGYAR EMBER az nem gengszter , de hazudj csak , sokáig így ebben a formában már úgysem teheted meg . :D Neten nem lehet rúgózni . Amúgy azért foglalkozom vele , mert úgy könnyen hazudoznak , de sokáig mondom már úgy sem lehet azt akkor lesz sírás . :D Én soha nem írok hülyeséget . Nem vagyok troll , az te vagy lásd hisz ez vagy : Tücsök1 és nem ez van a személyidben . A troll igazi jelentése ez , mert a témáról már írtam igazat , az meg fájt neked .

@fajanka: Nevessen csak nyugodtan addíg amíg még megteheti . :D A tény nem fröcsögés . Mondatvége pont . :) ;)

@Távmunka blog: Ha nem tanulsz meg olvasni . Nem vagyok " Pityuka .... " akkor ma és itt ezen a blogon utoljára reagálok rád . Érettségim van , három szakmám , és egy diplomám , ha nem hiszed el az nem az én bajom . :D Nem vagyok mániákus , kommentelni meg csak azért szoktam hogy tudják az értelmesek ( azaz nem az anonimok ) hogy mi az igaz , és ez nem a munkám . Az iróniád kurva gyenge . Férfi meg nehezen lehet nő , de sebaj égesd csak magad te fosós anonim geci . :D Szakmáim : Pék , cukrász , sporkommunikátor . :) ;)

@kentauri: Nem vagyok " Istike .... " . Ha nem tanulsz meg olvasni , akkor ma és itt ezen a blogon utoljára reagáltam rád . Mással is akartam már találkozni , de nem jött el vagy csak bunyózni akart , vagy pedig csak ott vállalni magát , nálam a találka ott kezdődik hogy alapdolgot tud ( azaz olvasni , amit te nem tudsz ) és vállalja magát mindenhol és nem fosik mint te . Véleményed lehet , de az nem tény .... Amúgy igen , jövőre már majd csak úgy lehet kommentelni ha igazi névvel fogsz kommentelni , máshogy nem lesz engédelyezett , és akkor kevesebb lesz a hazudozás . Nekem nem véleményem , hanem tényem van , van különbség . :) ;) A rólam kialakított véleményed ( Ami hazugság . ) nem érdekel .

@nincs_itt: 1 . Nem vagyok " Pityúúúú .... " . Tanulj meg olvasni . 2 . Miért nem mered kiírni hogy szopni ? :D Fosol , azért vagy anonim geci is . :D Hiába sírsz , 2018 - ig FIDESZ kormány lesz . :D :) ;) Az utolsó mondatot meg nem való ide .

nincs1itt 2013.04.26. 15:30:40

@Lencsés István: De ha egyszer annyira hülye vagy Pityúúú, hogy még Maargit is okosabb nálad?? Szóval, a lejtőn lefelé kell sikítani a hullámvasúton.
Még valami, magasról teszek a fideszre, "kormányozzon" csak, ha akar 2118-ig is. Nem érint...

Kövér László akinek ömlik a fos a szájából. 2013.04.26. 15:43:41

@Lencsés István: Te pártmegbízatásból se lehetnél ennél hülyébb!
Menj a faszba!

Tücsök1 2013.04.26. 15:47:43

@Lencsés István: Te tudsz már valamit,elindult a gondolatrendőség,vagy a tökösök lefoglalják a billentyűzetemet?Aki az igaz magyar embert csupa nagybetűvel írja és soha nem ír hülyeséget,vitaképes,rendes ember nem lehet.Hogy mi van a személyimben,majd megállapítják a tökösök,ha jó leszel neked külön megsúgják.Amúgy a kérdés még mindig nyitott,mi baja rogántóninak?

Negyvenértelmiségi (törölt) 2013.04.26. 15:54:16

@Tücsök1:

"elindult a gondolatrendőség"

El bizony, aki tagadja a hollót, azt börtönbe veti a bosszú népe. Vagy aki őrködött egy táborban. Felkészülhetnek a 102 éves szakácsok is.

pakandi 2013.04.26. 16:11:59

@Negyvenértelmiségi:

Most már érezhetően felerősödött a macesz maffia tevékenysége!Olyan mértékű lett már az erőszakos nyomulásuk,hogy ez előbb,vagy utóbb ki fogja verni a biztosítékot.A minap olvastam egy cikket az origón,itt is van:

www.origo.hu/nagyvilag/20130424-elkaptak-a-negyedik-legkeresettebb-nacit.html

melynek utolsó mondata felettébb érdekes és tanulságos.Szóval már az is elég,ha egyáltalán be volt sorozva az illető ahhoz,hogy rárohadjon a műanyag lakat.Nem szabad ezekkel egy fedél alatt élni,(szimbiózisban nem is lehet)mert annak katasztrofális következményei vannak.Ezekben a megrögzött gyűlölködőkben olyan indulatok szabadulnak el,ha szabad kezet kapnak,hogy arról még mi magyarok is tudnánk mesélni a világnak.

kentauri 2013.04.26. 16:32:38

@Lencsés István: Istike! Ma tízre megyek dolgozni, addig nagyon szívesen megmutatom valahol a személyimet .... és dehogy bántalak.... soha nem ütnék meg egy fogyatékost, csak még hülyébb lennél. Örs 21:30?

Negyvenértelmiségi (törölt) 2013.04.26. 16:33:46

@pakandi:

Na igen, a 28 060 rendbeli emberölésért 5 év börtön felfüggesztve, méltányos kompromisszumnak tűnik a bosszú és az igazság között.

Wagner hallgatását talán pénzbüntetéssel is meg lehet úszni.

A szakácsot abszurd példaként írtam, nem gondoltam, hogy már az is bűn.

Hogy milyenek a zsidók, ha szabad kezet kapnak, kétszer is megmutatták Magyarországon a XX. században, elég volt belőlük.

Szoktam mondani, ha négerek lettek volna Rosenfeldék, a gyengénlátó is látná, milyenek valójában, ha hatalmat szereznek.

A jó zsidó a volt zsidó. De nem sokan tudják lerázni ezt az átkot magukról, a cigány hamarabb kivakarja magát a putriból, mint a zsidó a fajtársai közül.

Negyvenértelmiségi (törölt) 2013.04.26. 16:37:59

Magyarország történelmében mindig a rossz oldalon álltak a zsidók.

Amikor a török volt itt, Budát védték a magyaroktól. A világháborúban papírtalpú bakancsot szállítottak, aztán jött a kommün, majd a negyven év terror. Utána a Szadeszban találták meg a helyüket leginkább, de ha más pártban is voltak, Zoltai elvtárssal akkor is együtt masíroztak.

Negyvenértelmiségi (törölt) 2013.04.26. 16:40:49

'48-at kihagytam, amit szintén megpróbálnak mostanában "újraértelmezni."

A legismertebb zsidó akkortájt Haynau volt.

"Julius J. Haynau Kasselben született 1786-ban Jakob J. Richter néven, Hessen-Kassel későbbi választófejedelme, I. Vilmos és a Haynauban született Rebecca Richter zsidó patikuslány törvénytelen fiaként."

mek.oszk.hu/04900/04998/html

Lencsés István 2013.04.26. 16:51:24

@Kövér László akinek ömlik a fos a szájából.: Az a hülye aki mondja .

@nincs_itt: Sajnos nem tanultál meg olvasni . :( Ha ez nem változik ma és ezen a blogon utoljára reagálok rád . Az a hülye aki mondja . Nem vagyok " .... Pityúúú .... " . Ilyen sincs hogy " .... Maargit .... " . A hullámvasútos téma nem való ide , nálad körökkel okosabb vagyok . A FIDESZ nagy kezdőbetű . Hiába idézőjelezel , jól kormányoz . :) Ha meg nem érint akkor meg még szánalmasabb hogy sírsz . :D

kentauri 2013.04.26. 16:54:28

@Negyvenértelmiségi: Ugyan így minden nemzetiségből fel lehetne sorolni gonosztevőket....inkább hagyd abba, keress egy nőt és dugj egy jót.... meglátod jót fog tenni....

kentauri 2013.04.26. 17:00:13

@Lencsés István: Isti? Helyzet?
Most leviszem a gyerkőcöt sétálni...nem soká jövök....
De ha majd este eljössz hozd már el a diplomád is légyszíves.... lecsekkolnám....
Kíváncsi vagyok egy ilyen húgyagyúnak ki ad diplomát.....bár ahogy a Nemzet Palikája le doktorált neked is lehet....
Bár szerintem ez csak egy képzeltbeli diploma lesz...

Negyvenértelmiségi (törölt) 2013.04.26. 17:04:12

@kentauri:

Csakhogy a többi nemzet nem mentegeti, mi több, futtatja a gazembereit, hanem szégyelli és kitagadja.

Mint a Böszmét 2006-ban. (Akinek egyébként szintén kajmán a felesége.)

Az hogy van, hogy mindkét véres diktatúra zsidó volt a XX. század Magyarországán, erre nincs egy szavad sem? Véletlen?

Határolódj el Rákositól! Lássuk!

Lencsés István 2013.04.26. 17:04:39

@Tücsök1: Megoldják , te ezen ne aggódj . :) ;) :D Nem is akarok vitatkozni , mivel nekem tényem van , azzal meg nem lehet . :) ;) :D Te nem vagy ember csak emberszerű lény ugyanis neved nincs . Ha nem tnaulsz meg írni , meg olvasni akkor többet nem reagálok rád ugyanis nincs ilyen hogy . : " .... rógántóni .... " .

Negyvenértelmiségi (törölt) 2013.04.26. 17:06:16

Biztos véletlen, hogy a sokadik lebukott főmaffiózó is zsidó, Tasnádi után Portik is. Milyen véletlen, pont a bolsik futtatták, futtatják mindkettőt.

kentauri 2013.04.26. 17:07:58

Akkor a Rákosival a logikád meg is bukott....

Negyvenértelmiségi (törölt) 2013.04.26. 17:10:18

@kentauri:

Gondoltam, hogy nem fogsz azonnal, egyértelműen elhatárolódni, csak sunyítani. Azt bevallom, hogy visszakérdezésre számítottam elsősorban.

kentauri 2013.04.26. 18:31:58

@Negyvenértelmiségi: Ha mondjuk elolvastad volna, hogy leviszem a gyereket a játszótere akkor...na mindegy.
Azt hogy Rákosi zsidó volt most tudtam meg tőled.... és elhatárolódom tőle, de nem azért mert zsidó volt , hanem azért mert egy szemét gyilkos ugyanaz a patkány mint Hitler, Sztálin, Horthy, az összes király, az egyházak,a terroristák.
Nem az a baj, hogy ezt gondolod hanem az, hogy le is írod.
Én se szeretem a zsidókat, ma például a zsidó főnököm szabadított meg 50 lepedőtől. De amíg egyetlen egy normális zsidó, cigány, arab (vagy mit tudom én még kit szoktatok kiátkozni)is van közöttünk addig teljesen igazságtalan a beskatulyázás.

Negyvenértelmiségi (törölt) 2013.04.26. 19:00:21

@kentauri:

Látom, nem vagy zsidó, ez megnyugtató.

A skatulyázás nem igazságtalan, tapasztalatokon alapszik.

A "jó zsidó" léte nem a zsidók jóságát bizonyítja, hanem a zsidó "vallás" romlottságát. A zsidó szellemiséget kitűnően megvilágítja, hogy miféle gazembereket szabadítottak a világra és Magyarországra, Haynautól Kohnon és Rosenfelden, Eisenbergeren (és persze a teát a szemkilövetőkig. Ha van jó zsidó, az ehhez képest van. Kb. mint a rocker, aki egyébként a diszkózenét szereti.

Itt egy LISTA néhány jelentősebb zsidóbűnözőről:

hu.wikipedia.org/wiki/A_magyar_kommunista_p%C3%A1rtok_Politikai_Bizotts%C3%A1gainak_taglist%C3%A1ja

(Kb. a kétharmaduk zsidó volt)

Tapasztalati tény, hogy ahol a zsidók megragadják a hatalmat, ott elszabadul a pokol.

Nem is "jó zsidó", aki nem bolsi, erről érdemes a Fideszes zsidó c. filmet megnézni, ahol "Székely" Gábor, a Szerencsejáték Rt. (mi más?) volt vezérigazgatója (mi más?) elmondja erről a tutit. Egyetértésben a hitsorsosaival.

De az is sokatmondó, hogy a főzsidók mind valami velejéig romlott iparágban utaznak. A sukorói kaszinóépítő (mi más?) most a Zsidó Világkongresszust hozza például Budapestre.

Valami oka csak van a zsidók vonzódásának a szerencsejátékiparhoz, a bűnszervezetekhez, fegyver- drog- és rabszolga-kereskedelemhez stb. Az illegális romkocsmáros is zsidó hagyományőrzés ürügyén vette le a budapesti polgárokat még a kocsma rezsijével is.

Az ántiszemita olvasat kerek, megmagyarázza az összes fenti kérdést. Az álliberális rizsa nem, sőt.

Negyvenértelmiségi (törölt) 2013.04.26. 19:01:58

De meg lehet nézni a jiddis jövevényszavakat is a magyar nyelvben: szajré, mószerol, markecol és társai, a fele alvilági duma.

kentauri 2013.04.26. 19:55:32

Akkor ezek szerint nem fogunk közös nevezőre jutni....nem tudom hány éves vagy....ha fiatal akkor még halványulni fog benned ez a gyűlölet, ha nem akkor..... nem cserélnék veled idegrendszert.
Azért Semmelweis Ignác remélem jó arc volt (bár csak a neve alapján gondolom, hogy zsidó).

Negyvenértelmiségi (törölt) 2013.04.26. 20:06:33

Mi több, gárdista volt Náci bácsi '48-ban, az akkori csendes többség legnagyobb megrökönyödésére. Szerencsére a zsidó Haynau bosszúja nem érte el.

pakandi 2013.04.26. 23:47:37

@Negyvenértelmiségi:

Elnézésed kérem,hogy nem válaszoltam!Sajnos kötelességeim elszólítottak.

Én belülről láttam,hogy kik ezek a goj gyűlölők.A seggüket védtem,még a kilencvenes évek végén,mikor itt kaszinókat kezdtek el üzemeltetni.Náluk trehányabb,ocsmányabb, embergyűlölőbb népséget nem teremtett Darwin!Előbb merülnék le a Mariana-árokba stoplis cipőben,három lábú békákat eregetve mint,hogy ezeknek én bármilyen szívességet is tennék!Kínai műanyag strandpapuccsal verném a valagukat,hogy hagyjanak már békén minket és kezdjenek el önálló életet élni!Ne a mások vérét szívni rafinériával,holokausztozással,vagy egyéb nyalánksággal,hanem álljanak talpra,önerőből!

Micsoda rombolás marad utánuk,mind a múltban(ahogy Te is említetted),mind a jelenben!Úgy tudnak lélegezni,ha a másik megfullad!Sokkal többről van itt szó,mint a saját történelmünkről... Ezek már Babylonban is strandpapucsos verést kaptak.... Nem,elég,itt a vége...Semmi erőszak,ők arra,mi erre...

Kivancsi 2013.04.27. 15:40:41

lencses szarjanko pista....
remelem olyan rendes ember vagy mint akinek a segget nyalizod :):)
vagy csak egy sutyerak parasztgyerek vagy valahol mucsrocsogen aki korul a foldeket elmutyiztak a gazdaid...
de se baj juliustol mar szivni se tudsz mert kenyerado gazdad kiskocsmat is allamositotta es a cigijarat csak naponta 1x jar a zsakfaludba :):)
vagy csak majd hetente 1x
na ekkor lesz neked jo vilag... meg egy kicsi es alkesz se lesz:):)
aztan kijozanodsz a narancsos vilagodbol
:):)

pakandi 2013.04.27. 16:15:37

@Kivancsi:

Most tényleg kíváncsi vagyok,hogy a kreténséggel,a másik ember degradálásával célt lehet e érni?Istenem,ha én ezt tudtam volna... Na,tényleg kíváncsi vagyok erre.Vagy inkább arról van szó,hogy kicsi a pöcsöd,esetleg elnyerted a Schönherz-kupát,vagy teljesen degenerált vagy,barátom?!Nem értem a célt?Mondj valamit,de ne fenyegess,mert arra pipa leszek...

Negyvenértelmiségi (törölt) 2013.04.27. 16:40:43

@pakandi:

Nem vagyok híve semmilyen erőszaknak, de a zsidó hozzáállás szerintem sem való ide (sem). Egyszerre alattomos, mint a méreg, és pökhendien arrogáns, kinyílik a bicska a zsebemben, amikor nekiállnak pampogni valamin, ami nem ritkán fordul elő. Amikor még gettóban laktak (önként!), nem volt velük ennyi gond, ők nem keresték más társaságát, és más sem kereste az övéket. Kb. mint most a kínai negyedek lakói.

pakandi 2013.04.27. 16:56:02

@Negyvenértelmiségi:

A strandpapucsos dolog szerintem belefér,egyébként én sem vagyok tisztelője az erőszaknak.Mikor az elhatalmasodik,akkor mindenképpen meghal egy corpus!Majd sírnak és hibáztatnak,nem nyerő!

A hozzáállás szerintem a saját "szent" könyvükből való...
Aki belülről ismer igazi zsidó családokat,az tudja,mennyire lenéznek és alja népnek nézik az embert!Ráadásul degeneráltak,súlyos mentális gondokkal küszködnek!Skizofrének,állandó üldözési mániában szenvednek,de semmi gond ezzel nincs,csak felejtsük el egymást!

Negyvenértelmiségi (törölt) 2013.04.27. 18:10:40

@pakandi:

Jól írod. Ez a zsidó lényeg, amit látunk. Aki zsidó, de nem ilyen, az nem zsidó, hanem pl. Bobby Fischer. Volt zsidó. Kevés az a zsidó, akiből rendes ember lesz; ehhez szükséges feltétel hátrahagyni a talmudi gondolkodást, vagyis a zsidó vallást, világképet, törzsiséget. Mint a cigány, aki kivakarja magát a putriból. De a fizikai putriból könnyebb kivakarózni, mint a szellemi gettóból.

Csaba222 2013.04.27. 18:43:02

@Negyvenértelmiségi:
Elolvastad amit linkeltél?
mek.oszk.hu/04900/04998/html
Kétlem hogy mint zsidó gondolt volna magára.
"hogy megszökhessen az első ifjú kapitánnyal. Jakobból Julius lett, katonai iskolába került, ahol a törvénytelen gyerekek megalázó sorsát élte végig. "
Katona pálya akkoriban nem volt a zsidók előtt nyitva.Nekem ebből az jön le hogy az anya nem 'nevelte' berakta egy bentlakásos iskolába azt csókolom.

Kegyetlenkedéseit pedig Habsburg felkérésre teljesítette(katonáéknál a kérés parancs).
„Magyarországot először koldussá, majd katolikussá, és végül németté kell tenni...”
„Sok fejnek kell lehullania, mint a kiemelkedő mákfejeknek, ha az ember fölöttük ellovagol.

Habsburg marketing jobb mint a zsidó.
példa rá a Habsburg Ferenc József neve Margit hídon.

calabria007 (törölt) 2013.04.28. 22:25:04

@Negyvenértelmiségi:

nofene, előkerült egy kollektivista kripto-marxista is:)

calabria007 (törölt) 2013.04.28. 22:27:42

@Negyvenértelmiségi:

innen jön a mondókád:)

“A nem zsidó zsidó” – 190 éve született Karl Marx
www.judapest.org/190-eve-szuletett-karl-marx/

szórakoztató, hogy naphosszat egy zsidót idézgettek:)

Lencsés IIstván 2013.05.03. 15:17:51

@kentauri: www.facebook.com/istvan.lencses.9

itt van a haverod, nem fog odaerni az orsre, de ugy sem talalkozna veled. adatlapja meg nemi gugli utan megtalalod a cimet konnyen, meg az ocsmany nojet is.

stoic79 · http://liberatorium.blog.hu 2013.05.04. 13:56:39

@Lencsés IIstván: Nem gondolod, hogy ez finoman szólva is pitiáner?
süti beállítások módosítása